Rain

Ännu en helg har passerat och jag har som vanligt haft fullt upp! Måste bli bättre på att återhämta mig! Men det är ju så svårt när allt är så kuuuuul! Aja.

I fredags var jag på kräftskiva med min älskade Lisa hemma hos en tjejkompis. Jättetrevlig var det. Vi åt massor av kräftor, drack god flädersnaps, sjöng snapsvisor och spelade beer-pong (mitt lag vann). 
Fick skjuts hem i bil (lyx!) av Lisa inte alltför sent. Vi satt i bilen på parkeringen ett tag och speed-pratade om allt som hänt och hur mycket vi älskar varandra, innan hon släppte av mig.
 
På lördagen vaknade jag relativt tidigt och åt en lång frukst framför Gilmore Girls innan jag begav mig mot stan. Handlade lite nödvändigheter såsom hårinpackning, en ny tröja och mat.
På kvällen kom Annika över på middag, rödvin och shots. Vi tog en taxi till Lemon bar där vi sedan hängde till klockan tre. Drog hem och käkade mackor och somnade fulla.
 
Söndagen spenderades med att fixa. Städa och dona i lägenheten, promenera till affären med Jocke och handla mat inför kvällen. För att sedan ta emot mamma, pappa, mormor och mormros man för middag i min lilla lägenhet. Vi åt och drack och tittade på bebisfilmer från när jag och min syster var små.
 
Somnade gott och vips var helgen över!
 
Har som vanligt en fullbokad vecka med brist på tid. Men kul ändå! Idag spelas ett nytt avsnitt av podden in som kommer upp någon gång denna vecka, förhoppningsvis redan imorgon!

Puss!










Fiesta, Livet, Snapshots | |
Upp